سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

پسری و دختری

قرار من و دختری و دکتر

1393/2/16 12:31
نویسنده : مامانی
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دیروز رفتم دکتر برای ماه پنج.... همه چیز مرتبه از ضربان قلب دختری و فشار خون خودم تا جواب ازمایش ها .... 

دختری از پسری اروم تره و هنوز خیلی واضح حرکاتش رو حس نمی کنم ..... باشد تا بزرگ تر شود .... 

به قول دکتر هنوز خیلی زوده راجع به جثه اش نظر بدیم ولی من حسم میگه مثل صدرالدین ارومه ...

پسری هم خوبه 

باز هم مشغول سی دی های بی بی انیشتین و برینی بی بی است ... کلی کلمه جدید یاد گرفته به فارسی و انگلیسی .... حافظه تصویری خوبی داره .... هر چیزی رو با یکبار گفتن یاد می گیره .. مثل شماره تلفن خونه باباجون رو ...

بیشتر حیوانات و رنگ ها رو هم به انگلیسی بلده از جمله بازی های ما استیکرهای روی پنپرزها هست که حدس می زنه کدام حیوونه و اولش هم با مانکی شروع میشه ....

بعدش بازی با حروف انگلیسی مثل ار مثل ربیت ....

همه چیز خوب است جز برنامه جیش گیری .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان مائده
10 خرداد 93 11:18
آفرين به دخمل ناز كه از الان توي دل ماماني آرومي