سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

پسری و دختری

گزارش این هفته

1393/3/8 18:16
نویسنده : مامانی
359 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

درست یک هفته پیش به جشن تولد دختر همسایه دعوت شدیم ..... کلی دخترخانم کوچولو بودن و البته بسیار شیطون .... البته که به صدرالدین خیلی خوش گذشت مخصوصا موقع شمع فوت کردن ....

این هفته یک روزشو رفتیم پارک .. دو ساعت بازی و وررفتن با وسایل ورزشی .... بسیار خوش گذشت ....

فکر کنم برای هفته اینده یک سفر به شمال داشته باشیم و باز هم خوش بگذره ....

دیروز برای اولین بار ذرت زغالی خوردم .... روز قبلش توی پارک دست بچه ها دیدم و هوس کردم و هی به مامان گفتم مامان کرد = ذرت !!!!

حرف زدن ما این روزها بسیار دلنشینه / با ورود به سه سال و چهار ماهگی کلمه های جدیدی رو میگم و کلمه های قبلی رو بسیار زیبا تر بیان می کنم صد البته برنامه جیش هنوز به هیچ جا نرسیده ...

اوی اذیت نکن =الی اذیت نکن

تسیدی پخ = ترسیدی پخ

اسم میوه ها 

رنگ ها 

این رد = نه نه نه اووننج = به زبان انگلیسی بخوانید 

اوی خواوی / هاپیده = الی خوابی / صدرالدین خوابیده

یکسره هم مامان رو بوس می کنم و میگم بوچ!!!!!

از خواهر خبرهای خوبی می رسه کم کم وارد هفته بیست و شش می شویم ...

نام دختری یاسمین شد و برای دوزاده شهریور منتظرش هستیم ..... 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)