سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

پسری و دختری

من و ما

1393/4/8 10:46
نویسنده : مامانی
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

جمعه تولد مامان مده بود و برایش یک دسته گل رز قرمز بزرگ خریدیم و من تقدیم کردم .....

5شنبه و جمعه روزهای خوب با بی جی بودن و مامان مده و هاوی بود ....

نزدیک یک هفته است با انتقال تخت خوابم به اتاق وسطی شبها از اتاق مامانم خداحافظی کردم و بابا علی همراه من توی اتاق وسطی می خوابه ....

بابایی صبح ها تنش له میشه ولی من یک ژله انگشتی می خورم ...

کلی با صحبت کردنم مامان و بابا حال می کنند

 خیلی خوشحالم ...

مامان اوی کجایی ؟ من اینجام ...

اقا صدرالدین ؟بله

کجایی ؟ الان میام ...

میوه ها رو همه رو به انگلیسی و فارسی بلدم ...

بوس و ماچ و محبتم که خیلی زیاده / اما هنوز حمام و پنپی مصیبتمون هست ....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)