سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پسری و دختری

تولد دو ساله

1391/11/3 16:55
نویسنده : مامانی
93 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تولد پسرک نزدیک است...

برای امسال مهمان انچنانی نداریم.... من و بابا و صدرالدین/ مامان و بابا و هانی / مامان جون و باباجون/ و شاید دو عزیز از فرنگ امده که البته پیر هستند.....

دلم برای نی نی می سوزد که باید با بزرگ ترها تولد بگیرد...

ولی منه مقید به تولد گرفتن سرم هم برود تولد را می گیرم.....

تم تولدش را لو می دهم:

barnyard!!!!!

سال پیش المو بود....

امسال می خواهم کیکیش را خودم درست کنم ولی عقلم قد نمی دهد چطور بدون رنگ خوراکی تزیینش کنم....

مثل ... در گل گیر کرده ام...

من شامم اماده است....

تزیینات امسال در حد خودمانی است....

همه اینها را نوشتم که خودم را نکشم و شبها درست بخوابم....

اما مگر می شود هیجان نداشت......

بگذار بگویم تم تولد سال دیگه اش از حالا زمستانی است.....

سال دیگر بزرگ تر شده و عقل رس تر ... مطمئنم بیشتر از امسال دوست خواهد داشت.....

غذایش را هم می دانم جوجه کباب و تیرامیسو  و سالاد کلم.... 

برای سال دیگر از حالا لحظه شماری می کنم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)