سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پسری و دختری

دونه نبشت

1389/6/26 10:06
نویسنده : مامانی
81 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

میرم توی سایت نی نی لند و قسمت رشد هفته به هفته جنین / کاری که از اول بارداری انجام دادم و اقاگلی مخالفش هست / میگه اینجوری یکسری حالت های بدی که ممکنه برایت پیش بیاد به صورت تلقینی درونت شکل بگیره/ مثلا اینکه ماه دوم بارداری حتما منتظر ویار باشی/

ولی کو گوش شنوا....

یک حال خاصی داره وقتی تو میری می خونی نی نی کوچولو الان داره چیکار می کنه یا می خواهد توی این هفته چه کارهایی انجام بده...و من همیشه یک سه هفته جلوتر رو هم می خوونم.... خیلی کیف داره

حالا هر چی ماه من بالاتر میره دونه بزرگتر میشه و جای بیشتری توی دل من میگیره و شیرین تر میشه...... عاشقشم یک دنیا.....

دونه شیطون عاشق سمت راست دل منه همیشه میره اوونطرفی قایم میشه / حالا وقتی من به پهلو می خوابم هم ناخوداگاه قل می خوره همون سمت.

اقاگلی میگه اینقدر بهش دست نزن یک وقت میاد بیرون ها ولی من فقط نازش می کنم و قلقلکش می دهم....

چهارشنبه ای خونه مامی بودم / هانی میگه الان دونه کجاست؟ اخر بعضی وقتها گمش می کنم.......دستشو میزارم روی دلم و میگم ببین اینجا سفت شده یعنی اینجاست .... و کلی مور مورمون میشه 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)