سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

پسری و دختری

برنامه جدید

1392/2/24 10:48
نویسنده : مامانی
97 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 پسرک دارد به ماه خردادیش نزدیک می شود یعنی 26 ماه تمام... باید برای پروژه پنپی گیری اماده شویم .... می گویند زمانش بگذرد تنبل می شود....

راستش چون خودم تصور درستی از این موضوع ندارم خیلی خوب ارتباط نگرفته ام و ازش فرار می کنم

یکی به خاطر نجس کاریهایش ...

یکی برای تنبلی خودم

یکی برای اینکه پسرک هنوز حرف نمی زند

یکی برای اینکه فکر می کنم نتواند پاسخ خوبی بدهد

یکی اینکه کلی کتاب راجع بهش خوانده ام ولی تلاش نمی کنم......

همان نوستالژی مخصوص خودم که می دانم نمی شود....

تجربه های زیادی هم خوانده ام ولی مقاومت خودم است....

یک دلیل دیگر هم دارد تجربه از شیر گرفتنش هنوز اتش به جانم می زند... وقتی نوک ارنجم را به دهنش می کشد..... حرف دکتر توی گوشم است که گفت: دارد تنبیهت می کند...

اینبار نمی خواهم تنبیه شوم... صبر می کنم... کم کم پیش می روم....

می دانم پسرک چند باری خراب کاری می کند ولی بالاخره از جیش هم گرفته می شود....

این روزها یاد گرفته غذا می خورد و با چشمان شیطانش می گوید : به به .......

ای جانم....

بقیه بچه ها دارند شعر می خوانند.... پسرک من حرف بیفتد می خواهد غزل بخواند....

بالاخره حرف هم می زند می گویند وقتی حرف بیفتد خیلی خوب جمله می سازد.....امیدوارم.....

و این است داستان دنباله دار من و پسرک....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)