سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پسری و دختری

مشهد ما و مکه بابا

1392/7/12 18:32
نویسنده : مامانی
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

اوون هفته ای که همه ر فتیم مشهد و خیلی خوش گذشت / بگذریم که در راه برگشت خیلی گریه کردم و خیلی روی اعصاب همه بودم ولی کلا نی نی خوبی بودم ....

همان جا هم بابا علی حاجی مکه شد و الان سه روزه رفته ....

هر دری که باز و بسته میشه و هر اسانسوری که جابجا میشه لفظ بابا از زبانم شنیده میشه ....

این روزها حسابی تبدیل به جنگجوی کوچولو شدم / تنها کاری که مامان انجام میده نگاه کردن و گاهی یکمی خشمگین شدن است ....

امروز هم خانه مامان س هستم و حسابی با نیما بازی کردم و دم غروبی از هوش رفتم ...

کلا برای ماه مهر تغییر خاصی نکردم .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)