سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پسری و دختری

روز کودک خود را چگونه گذراندید

1392/7/16 23:19
نویسنده : مامانی
99 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

حقیقتا در گذاشتن عکس بسیار تنبل می باشم ...

امروز صبح همراه پسری راهی سرای قلهک شدیم ... جای پارک را شانسی در محل پیدا کردیم و منتظر همراهان شدیم ...

صدرالدین رو سپردم به مامان و هانی و خودم رفتم همایش خلاقیت .... چیز زیادی دستگیرم نشد یعنی انگار فهرست یک کتاب رو خونده باشی ... بیشتر مطالب رو بلد بودم .... یکمی هم مرور بر دانسته هایم شد و یکمی هم مطالب جدید ...

به نظر من و بسیاری که انجا بودند کلیدی ارائه نشد فقط کلیات گفته شد / خوب معمولا روانشناسان جوری صحبت می کنند که حس کنجکاوی ادم رو تحریک می کنند و بعدش تلفن به دفترشون و وقت ملاقات حضوری...

کلا بحث اول خوب بود ولی بحث دوم فقط یک جاییش رو دوست داشتم و اوون انتقاد از فلش کارت های خواندن و نوشتن بود که به نظر منم چیز بی خودی هست ...

بعد از دو ساعت و نیم همگی رفتیم بوف قیطریه و کلی همبرگر خوردیم البته که من بیشتر از همه خوردم ... 

خلاصه که نی نی امروز کلی بهش خوش گذشته بود .... کلی سرسره سواری کرده بود و ازش کلی عکس انداخته بودند .... کلی هم اهنگ شادانه شنیده بود ...

کلا هم پسرم همبرگر دوست ندارد / عوضش سیب زمینی سرخ کرده را حسابی می پسندد...

باشد روزی همه غذاهای خوشمزه را بخورد ...

دیشب با 5 ماشین که سوغاتی باباجون از ترکیه بود به رختخواب رفتیم .... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)