سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

پسری و دختری

اخبار نی نی تازه

1392/12/7 15:55
نویسنده : مامانی
96 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

دوشنبه عصر اولین ملاقات من و نی نی تازه با دکتر ظفرقندی بود ...

مطبش خیلی شلوغ بود ولی بالاخره بعد از یک ساعت و نیم وارد اتاق شدم....

همون قدر که من مشتاق دیدار دکتر عزیزم بودم او هم گفت که چند وقت پیش به یادت افتادم و دلم تنگ شده بود ...

همان یک ربع که ویزیت شدم کلی انرژی مثبت گرفتم ....

ضربان قلب نی نی از بس کوچولو بود به سختی شنیده شد ولی دکتر گفت اگر سیزده هفته تمام بشه دیگه راحت صدای قلبش رو میشه شنید ...

تست غربالگری و از خون مجدد برایم نوشت و دیدار بعدی ما شد بعد از عید 93 

باشد که رستگار شویم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

نی نی شیطون
7 اسفند 92 16:58
دلم برای کودکیم تنگ شده.... برای روزهایی که باور ساده ای داشتم همه آدم ها را دوست داشتم... مرگ مادر "کوزت" را باور می کردم و از زن "تناردیه" کینه به دل می گرفتم مادرم که می رفت به این فکر بودم که مثل مادر "هاچ" گم نشود... دلم می خواست "ممُل" را پیدا کنم از نجاری ها که می گذشتم گوشه چشمی به دنبال "وروجک" می گشتم تمام حسرتم از دنیا نوشتن با خودکار بود دلم برای خدا تنگ شده ... خدایی که شبها بوسه بارانش می کردم... دلم برای کودکیم تنگ شده ...