سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پسری و دختری

افتخار نمی دم

1389/8/11 15:43
نویسنده : مامانی
77 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

دیروز صدرالدین پشتشو کرده بود به خانم دکتر و هر چی دکتر قربیلکشو می چرخوند تا صدای قلبشو بشنوه فایده نداشت...

اخرشم دکتر گفت امروز پشتشو کرده و دوست نداره صداشو بشنویم....

چون برگه سونومو جا گذاشته بودم کلی سیستم مغزیم بهم ریخت و یادم رفت جناب اقای صدرالدین رو به دکتر معرفی کنم و کلا فراموش کردم ماجرای سونو رو تعریف کنم.

دستمو می کشم روی دلم و اقاگلی دعوام می کنه . میگه نکن لوس میشه !!!! با تعجب همراه خنده بهش میگم برای چی لوس بشه؟ میگه الان با هر تکونی که می خوره تو نازش می کنی بعدا هی می خواهد بهت اویزون بشه/ خوب بشه مگه چیه؟؟؟ نی نی خودمه دوستش دارم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)