سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پسری و دختری

شیر

1391/7/15 15:14
نویسنده : مامانی
98 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یکی بیاد بگه ما هم چنین چیزی را شنیدیم.... یا انجامش دادیم و هیچی نشده.... راحت باش....

به دکتر گفتم فلان قرص اثری روی شیر نداره گفت مگه هنوز شیر میدی ؟ گفتم بله ...

گفت از 18 ماه به بعد اگر شیر بدی کمبود اهن میاره.........الهی دهنش خشک بشه دکتر .... بهانه جور شد....

از چهارشنبه پسرک رو از شیر گرفتم.... نوشتنش راحت هست ولی عملش برای من یعنی هنوز بشینم و اشک بریزم ....

نمی دانم چطوری ولی پسرک خیلی بی سر و صدا رفت ... یعنی اولش از مریضیم استفاده کردم و گفتم اووخ شدم.. اوونهم یکمی فقط موقع خوابیدن هاش ناارامی در حد یک دقیقه داشت و بعدش خوابش می بره...

سه روزه می می نخورده... منم چیزیم نیست... فقط بغض دارم... یعنی می دانی خودمو در عمل انجام شده قرار دارم.. هیچ حس خوبی از این کار ندارم.... خیلی شنیدم 18 ماهگی می گیرن/ خیلی ها هم میگن تا دو سال ... ولی دکترهای قدیمی تر که شاگردهای دکتر قریب بودند اینها رو گفتند... خودشون هم متخصص اطفال بودند...

به هر حال تغییری در کمبود جسمی برایش به وجود نمی یاد فقط اوون حس مادرانه خودم شده یک غول و هی فشارم میده....

هنوز می خواهم بیاد و یقه بلوزم رو بکشه ولی فقط میاد و میشینه توی بغلم و می چسبه بهم...

یکجوری عادت کرده بودیم....

فکر کن با دوران حاملگی سه سال هست چسبیده به من و حالا داره جدا میشه.....

خیلی سخته.... فکر کن بخواهم بفرستمش سربازی و دامادش کنم چیکار می کنم......

خیلی عصبی شدم....

هر وقت به یادش بیفتم حتما بغضم می گیره.... چون می خواستم هنوز بهش شیر بدهم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)