سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پسری و دختری

خاطره

1391/7/16 15:16
نویسنده : مامانی
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

یاد اوایل افتادم هفته اول تولدش .... اوون موقع همش بغل دیگران بود/ حس می کردم منو دوست نداره/ شیرم کم بود/ فشارو استرسم بالا ...

اوون سه روزی که رفتیم بیمارستان دوباره شد برای من... انگار باید می رفتیم تا بهم برسیم....

اوون موقع هم فکر می کردم منو دوست نداره .... این روزا هم همین حس رو دارم.... فکر می کنم نکنه من کم بهش محبت کردم که اینقدر راحت ازم جدا شد .... و انجیر شد رقیب من...

همه گفتند برو خدا رو شکر کن بچه راحت جدا شد... ولی کاش می توانست حرف بزنه و از حسش بهم بگه... همش فکر می کنم داره توی خودش می ریزه.... من بلدم گریه کنم ... حرف بزنم .... 

ولی راست میگی همش می ترسم دیگه دوستم نداشته باشه.....

ولی راست میگی .... اشتباهه...

خدا به عقل درست هدایتم کنه....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)