سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پسری و دختری

اولین ها

1391/8/21 11:22
نویسنده : مامانی
78 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

صدرالدین برای اولین بار از وقتی مسافرهامون رفتند سرما خورده . و پشت بندش منم سرما خوردم و چون توی خونه نبودیم هی سرما رفته و برگشته....

پسرک که انتی نمی خورره/ مولتی هم نمی خوره.... شلغم خام هم دوست نداره/ شیر را باید به صورت شیر و موز بدهم بخوره. ماست رو دوست نداره....

جاتون خالی هفته قبل یک عالمه خط کشیده روی دیوار پشت کمد من با مداد ابی /بعلاوه خط خطی های غرور افرین روی سرتخت ما.....

پسرک این روزا یاد گرفته پازل های دو تیکه رو جور کنه....از نوع حیوانات 

از پازل فومی خسته شده

کارتن word world  رو بسیار دوست داره... بی بی انیشتین رو هم بسیار می بینه... بسیار یعنی در حد مرگ مغزی من....

سی دی  your baby can read  هم به گل نشست... سبکش به درد خودش می خوره... پسرک ما دوست نداشت.. مادرش هم دوست نداشت....البته به جز اهنگ هاش که نوشته داره و من می تونم حفظ کنم و درست و درمون براش بخونم....

زیرا پسرک عادت کرده شعرهای انگلیسی از جمله ای/ بی/ سی /دی رو من بلند بلند براش بخونم.........

پسرک در دنیای خودش غلت می زنه/ بعد از شیر گرفتنش حالا اویزون ارنج من هست... مامانم میگه هنوز می می خواسته تو ازش گرفتی .................... ای بابا....

پسرک هنوز حرف نمی زنه/ کم کم بوی پنپی گرفتن میاد که من می دانم هنوز اماده نیست.....

هنوز شبها توی تخت ما می خوابه.....

زبل شده و حیوان های پلاستیکی شو خیلی دوست داره...... 

امسال احتمالا تم تولدش  old macdonald  هست.....

جمعه شب برایش سی هزار تومن کلاه و شال گردن خریدیم..... قیمتش را نوشتم تا خدا باعث و بانیش را در عمق جهنم به بیشترین عذاب ها دچار کند......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)