سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پسری و دختری

اسفند 91

1391/12/9 9:07
نویسنده : مامانی
88 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 اسفند رو دوست دارم فقط به خاطر صدرالدین...

این روزا بیشتر می فهمه که چی بهش میگیم...

دیروز سر نماز بودم/ تلفن زنگ زد/ رفته گوشی رو برداشته و با خانوم همسایه یک دقیقه و نیم مثلا حرف زده....

اوون بهش گفته عطسه کن هی ادای عطسه در اورده....

چشمام گرد شده بود وقتی دیدم هنوز گوشی دستشه و داره مثلا حرف می زنه....

رفتیم خونه همسایه.... یک دوست جدید برای من و صدرالدین

دخترک شش ماه از پسرک ما کوچیکتره....

ما میریم اوونجا اقا با اسباب بازی ها بازی می کنه و هیچ کسی کاری به کارش نداره.... ولی وقتی اوونها اینجان یکسره سر دخترک جیغ می زنه که دست به وسایل من نزن....

بساطی داریم ما....

اوون روزی هم رفته اچار پیدا کرده دسته عصی نی نی رو درست کنه...

منم رفتم برایش یک عالمه اچار خریدم....تولدش بهش می دم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)