سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پسری و دختری

برای تولد

1391/12/10 16:09
نویسنده : مامانی
110 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

تولد صدرالدین رو اخر هفته دیگه می گیرم...

دیروز شهر..وند بودم و کلی خرید کردم دوشنبه های...پر بودم و کلی خرید کردم... هنوز وسایل شیرینی پزی مونده.....

هنوز عکس های منتخب رو درست نکردم.. وسواس گرفتم در حد دیوانه وار ... هی تصمیم عوض میشه...اول قرار بود روی شاسی بزنم بعدش گفتم تک تک بزنم ... حالا سر اندازه اش موندم ... میگم نکنه کادر دورش داشته باشه بهتر باشه....؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 کیک تولد پسرک رو خودمون می پزیم...

لیست غذایی کمبو مغولی.... میگو از 101 رسپی کراستینی بادمجان رول اسفناج سالاد روس یا سزار دسر هم موس شکلاتی و کاپ کیک مخصوص و کیک تولد کل مهمان ها فقط خودمان هستیم 10 نفر!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)