سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پسری و دختری

مراسم تولد

1391/12/21 9:11
نویسنده : مامانی
128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

جاتون خالی / همه چیز عالی شد /خیلی خسته شدم ولی همه چیز هم زیبا شد هم به یاد موندنی....

خریدهام خیلی طولانی شد / اخرش هم زیر باران سه شنبه رفتیم میوه خریدیم...

علی بابا خیلی زحمت کشید

بگذریم...

دوشنبه شب رفتیم سحر و نان هامو گرفتم/  رفتیم حکمت و وسایل شیرنی پزی خریدیم... رفتیم شهروند و استیک و فیله مرغ خریدیم...

ادرس هاشو گفتم چون جاهاشو دوست داشتم...

برای صدرالدین یک توپ هندوانه ای خریدیم... خیلی دوست داشت...

بگذریم...

سه شنبه موس شکلات و کاپ کیک هامو درست کردم بعلاوه کرم سه رنگ....

چهارشنبه سالاد روس رو دوس کردم... حبوباتمو خیس کردم...

شب با علی بابا کیک تولد رو درست کردیم... کلی هم خندیدیم... کیک اولی پف نکرد/ کیک دومی وا رفت... ولی وقتی تزیینش کردیم عالی شد ....

۵شنبه خیلی کار داشتم...سبزیجاتمو سرخ کردم.... میگو ها فیله ها استیک ها .... سیب زمینی / بادمجان/ خیلی کار داشتم....

بعداز ظهر هم کیک تزیین شد  با دسرها....

جاتون خالی مراسم ۷و نیم شروع شد .... به صرف شام.... بعدش تولد بعدش کیک . کادوها....

نی نی ما خیلی خوشحال بود.... سه چرخه / کلی لباس/ کارت های حافظه/ کتاب / اچار و پیچ گوشتی....

پسرک با کیک و توت فرنگی ها و اناناس ها مشغول بود...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)