سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

پسری و دختری

مرداد

1392/5/15 10:16
نویسنده : مامانی
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

از هفته دیگه پسرک رو از پنپی می گیرم ... برای من پروژه سختی هست ولی امیدوارم اخرین برنامه ای باشه که برایش اینهمه استرس دارم...

حالا شورت اموزشی خردیم و فکر کنم خیلی کمک باشه....

پسرک شیرین تر شده / با باباعلی دی جی می رقصه...

حرف ها رو بهتر درک می کنه

یک کیلو اضافه کرده و شده 14 کیلو...

هنوز بعداز ظهر ها بد می خوابه...

یک هفته است شیر و نون قندی می خوره... . و پنیر با تخم مرغ ...

غذا خوردنش همچنان با کمک من هست ....

پسرم کم کم داره حرف می افته ... همه کتب های قصه نی نی هاش دارند پی می کنند توی شورتشون و په په هستند حتی تابلوی خانم روی دیوار هم مصنون نمونده....

چند شب پیش عددهای تا 16 رو مرتب کرد /فکر نمی کردم بلد شده باشه...

هر چی بهش بگی همون بار اول یاد می گیره و همون روش رو ادامه می ده تا اخر...

مثلا ظرف ابش رو از شب اول گوشه تختش گذاشتم دیگه نصف شب خودش برمی داره و می خوره....

دیگه توی تخت خودش راحت می خوابه تا صبح ....

باید وقت هر چیزی برسه تا انجامش بدی ....

فردا راهی شمال هستیم .... تا شنبه .... حتما خوش می گذره .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)