سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

پسری و دختری

سلیمان

1389/7/28 10:29
نویسنده : مامانی
115 بازدید
اشتراک گذاری

به اقاگلی می گم صدرالدین دیشب برای اولین بار رفته سینما و با معجزه و شیطان اشنا شده... بعدشم فیلم رو با صدای دالبی دیده و حسابی جوگیر شده چون وقتی برگشتیم خونه حسابی توی دلم قلمبه شده بود...

دوشنبه اقاصدرا صاحب یک روروک زرد و ابی جینگولی چیکویی شد ... من و مامان و بابا رفته بودیم طرف بازار / و گفته بودن اوونجا یک قسمت مخصوص سیسمونی هست / خیلی چیزها داره که من فقط روروکش رو خریدم... و یک عروسک تزیینی برای نرده های تختش ...

عصر دوشنبه هم رفتیم نی نی سالن و کپل پا و تخت و کمدهاشو دیدیم...

خیلی تنوع توی تخت و کمد وجود داره . ادم باید تکلیف خودشو روشن کنه مثلا چه رنگی می خواهد سفید یا رنگ چوب یا مثل من یک تخت دو منظوره ( یعنی هم برای نوزادی هم برای نوجوانی ) و کمد و دراور و ویترین انتخاب می کنه...

 این یکی رو که من پسندیدم رنگش سفید صدفی هست با نوار دور قهوه ای . یعنی عملا از انتخاب تخت و کمد رنگی اوومدم بیرون . یک ویترین داره که شیشه ای هست چون بعضی ویترین ها بدون شیشه است و بعدا دردسر تمییز کاری داره . بعضی ویترین ها هم خیلی بزرگه که باید کلی وسیله بخری و پرش کنی ... این کمدی که من انتخاب کردم سه دره یعنی دو تا برای لباس و یکی قفسه بندی داره. دراورش هم چهار تا کشو داره و زیر ویترین هم کشو خورده....( حتما در اینده عکسشو می ذارم) خوب قیمتش هم که قشنگ جیب بابا رو سبک کرد حدود دو و دویست در میاد...

 

حالا از کل چیزهایی که بزرگش موونده یکی صندلی غذا هست و یک ماشین لباس شویی کودک و یک زیرجیشی 

و کلی چیزای ریز و درشت که واقعا وقتی بهش فکر می کنم شرمنده بابا میشم که باید اینهمه خرج کنه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)