سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پسری و دختری

روزهای کثیف پاییزی

1389/9/7 11:55
نویسنده : مامانی
79 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

رییس علی زنگ می زنه که داری چیکار می کنی ؟

من: دارم قران می خوانم

میگه بگو ببینم صدرالدین داره تک.ن می خوره؟

من :بله چطور مگه؟

میگه:ورزش نکن. زیاد تحرک نداشته باش / استراحت کن...

من:خوب باشه( حالا نه اینکه من دائم در حال تحرکم هستم)

ولی رییس گفت نی نی یکی از فامیل ها به خاطر کمبود اکسیژن در چهار ماهگی سقط شده....

ترسیدم خیلی زیاد ترسیدم.... خدایا مواظب صدرالدین من باش...

خدایا ....................................................................................

بعضی وقتها مثل حالا که نفس هیچ کسی در نمیاد و هوا خفقان اور شده به خودم میگم شاید من اخرین نفری هستم که خدا منتظره دعا کنم که باران بباره....

لطفا شما هم دعا کنید .............................................................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)