سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

پسری و دختری

دزدان روز

1389/8/29 10:49
نویسنده : مامانی
70 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام...

این روزا دلم چیزای خوشمزه می خواهد. مثل نارنگی ....

امروز وقتی چشمم می افته به استیکر بالای وبلاگم می بینم نوشته ۸۵ روز دلم یکهو می ریزه که کمتر از سه ماه دیگه صدرالدین به دنیا میاد. با اینکه مامی شوهری میگه توی هفته اول اسفند به دنیا میاد.

خوشحالم از زندگی کردن . ولی من ابان رو دوست ندارم و خوشحالم داره تموم میشه.

صدرالدین این روزا بیشتر تکون می خوره و من با اشتیاق قلقلکش می دم تا باز هم تکون بخوره / قراره به قول اقاگلی نی نی من لوس بشه چون فهمیده وقتی خودشو قلمبه میکنه نازش می کنم....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)