سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

پسری و دختری

خلوت دل

1389/7/16 19:20
نویسنده : مامانی
102 بازدید
اشتراک گذاری

باباگلی رفته یک عالمه به خریده تا مامان گلی بخوره و دونه خوشگل و لپ گلی بشه

من: اقاگلی دونه الان دوست داره روی در چوبی اتاق خواب یک چشم چشم دو ابرو بکشه .....

اقاگلی : دیگه چی این کار رو انجام بده بابا جون یک ابرو توی هم میکشه که حساب کار خودشو بکنه 

من: ای بابا دونه خودشو برای باباجون لوس می کنه و یک نقاشی هم روی در اتاق خواب اونها می کشه

اقاگلی : گوشتش شیرین باشه هر کاری خواست بکنه

اینجا یعنی اگر  دونه بتونه خودشو توی دل باباجون جا کنه هر کاری دلش خواست می تونه بکنه

اپیزود بعدی :

مامان پشت تلفن: هانی میگه دونه الان کجاست؟

من: (روی تخت دراز کشیدم تاق باز و باز هم دونه رو گم کردم ) فکر کنم رفته پارک نمی تونم پیداش کنم

مامان : الان شدی ۵ ماه دیگه؟

من: نه بابا ۴ ماه و سه هفته یعنی ۲۱ هفته

هانی : خوب این که میشه ۵ ماه و یک هفته

من :با کمال خونسردی بله ( حساب ماه از دستم در رفته یعنی الان دو هفته از چیزی که هستم خودمو عقب تر حساب کرده بودم)

دونه برای من سبب خیر شده روزها با هم سی دی قران می زاریم و بلند بلند قران می خونیم / بعدش من جاهایی که قشنگ هست رو بلند براش معنی می کنم / اقاگلی میگه یعنی می شنوه؟ من با افتخار میگم بله می شنوه  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)