سید محمد صدرالدینسید محمد صدرالدین، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 12 روز سن داره
یاسمینیاسمین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 5 روز سن داره

پسری و دختری

دختر یا پسر مساله این است

1389/7/19 15:22
نویسنده : مامانی
492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ساعت یازده شب شنبه است من پای کامی هستمو اقاگلی مشغول درس خووندن/ میرم توی سایت نی نی سایت و می رسم به جدولی که بر اساس زمان تشکیل جنین تعیین می کنه نی نی دختره یا پسر....حساب می کنم و نتیجه رو میبینم اما هیچی به اقاگلی نمی گم 

جنین ۲۲ هفته ای

ساعت یازده صبح یکشنبه مامان پشت در اتاق نشسته و یک عالمه مریض هم توی صف برای نوبت / ما زودی رفتیم تو چون همسر اقای دکتر بودیم / من روی تخت معاینه برای سونو دراز کشیدم و اقاگلی داره از من و مانیتور سونو فیلم می گیره و این خانم دکتر هست که در کمال خونسردی اوون قربیلک رو روی دل من اینور اوونور می بره و در جواب من که خانم دکتر سرش کدوم طرفه ؟ میگه اینا مهم نیستن من فقط یک سونو ساده برای سلامتی انجام میدم و اگر بخوای باید بری مراکز خصوصی تا دقیقا بهت بگن(حقیقتش بد جنسی می کنه چون سرش شلوغه نمی تونه وقت بیشتری بذاره)و بعدش همین طور که داره معایناتش رو انجام میده با یک صدای مونو تن میگه:جنین پسره و ..............

لبخند رضایت باباگلی و سینه ستبرش منو به خنده وادار می کنه ...روی پای خودش بند نیست و من نمی دانم خوشحالم بیشتر از خوشحالی باباگلی و یا از حس خوب  اینکه :

دونه ای به نام صدرا 

 از دیروز هویت دار شده و برای همه خاله ها بوس می فرسته و

پسر کوچولوی من چهار ماه دیگه راه داره تا از بهشت بیاد به زمین و ما همه مشتاقانه منتظر حضورش هستیم ...

 

 

اس ام اس می زنم به هانی و میگم من مادر شوهر شدم / جواب میده خوب از کی بریم خواستگاری

و خدا می دونه تصویر باباگلی وقتی فهمید دونه پسره چه شکلی بود باید ازش فیلم می گرفتم روی پاش بند نبود و پرید و رفت یک جعبه شیرینی تر خرید و برد داد بخش سونو

و من از دیروز رسما مادر شوهر شدم و بالاخره توی چند دهه اینده به ارزوم می رسم و می تونم برم خواستگاری برای پسرم که الان ۲۵۰ گرم بیشتر نیست 

خدایا همه خوبی ها و بهترین ها و زیبایی ها رو برای نی نی کوچولوی من بخواه برای بهشتی ترین موجود زمینی

دونه ای به نام صدرا

که هدیه تو است به ما ... می سپارمش به خودت از شر همه بدی ها و زشتی های این دنیا که بهترین محافظ خودت هستی

از دیروز دارم تلاش می کنم به اسم صداش کنم ولی اوونقدر با اسم دونه اخت شدم که احساس می کنم اگر بهش بگم صدرا بهش بر میخوره و قهر می کنه ولی اقاگلی  دستور داده اسم پسر من صدرا است و جواب من : فعلا که توی دل منه و پسر منه ................. الهی قربونش بشم

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)